What's This?

Film meg film meg film meg zene meg film meg úgy az élet meg film meg hype meg kult meg zene meg minden ami jó meg én meg mások és persze film

Őket szerettük

Facebook

Searching

Ha keresel valamit, akkor tags/valami. Pl: http://helsing.blog.hu/tags/the_dark_knight_rises

E-mail

Kérdésed, észrevételed, véleményed van? Írjál nekünk bátran: HELSING.BLOG@GMAIL.COM

Film: Nem kellesz eléggé - He's just not that into you (2009)

2009.03.12. 18:57 | Adam Van Helsing | Szólj hozzá!

Ez kegyetlen volt. Borzalmas. Szörnyű. Végeláthatatlan szenvedés, fal és karfa kaparás, fogcsikorgatás, és még Pepsi sincs... Ilyen szar filmet én még nem láttam.

És a szomorú, hogy ez komoly. Ezt a filmet mindenki jó messzire kerülje el, hiába a nagy nevek meg a jópofa trailer. Ezt az izét leginkább kínzóeszközként vagy tömegpusztító fegyverként lehetne használni. Nem is értem, hogy miért nem mentünk ki közben (bár én a jegyárra gyanakszom). 

Pedig én (férfi létemre) szeretem a romantikus filmeket. Sőt, bármikor vevő vagyok egy jó rom-komra. De ez... Az még hagyján, hogy teljesen átverik az embert - Ben Affleck és Drew Barrymore is benne van, hm, ez jó lesz, aztán ketten együttvéve nincsenek 15 percig a vásznon. De mondjunk a plakátra ráírhatták volna, hogy "Jennifer Connelly egy idegesítő agybeteg nőt játszik, akitől olyan feszült leszel, hogy szétvernéd az egész mozit".  

Jó ötlet, nulla sztori, pocsék összerakás. Van vagy 5 darab szálunk, ezek aránytalanul vannak elosztva, és még rosszak is. Egyedül a Justin Long & Vöröshajúszerencsétlencsaj vonal élvezhető (azért egy másik filmben ez lenne a mélypont), de annyira túl van nyújtva, hogy a kezdeti minimális szimpátia kőkemény utálatba megy át.

1/10, ezt soha, de soha többé. Igazából nincs az tünde, ent vagy embernyelvi szitok, amit lehetne erre a filmre mondani. Stáblistának még nem örültem ennyire.

Az egri Agria mozinak meg üzenem, hogy a műsorfüzetbe ne írják azt egy 130 perces filmre, hogy 100 perc.

Címkék: kritika comedy scarlett johansson ben affleck jennifer aniston drew barrymore justin long romantic 1/10 jennifer conelly bradley cooper hes just not that into you

A bejegyzés trackback címe:

https://helsing.blog.hu/api/trackback/id/tr54998560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása