What's This?

Film meg film meg film meg zene meg film meg úgy az élet meg film meg hype meg kult meg zene meg minden ami jó meg én meg mások és persze film

Őket szerettük

Facebook

Searching

Ha keresel valamit, akkor tags/valami. Pl: http://helsing.blog.hu/tags/the_dark_knight_rises

E-mail

Kérdésed, észrevételed, véleményed van? Írjál nekünk bátran: HELSING.BLOG@GMAIL.COM

Film: Kamatylista - The To Do List (2013)

2013.09.09. 09:40 | Adam Van Helsing | Szólj hozzá!

Történelmi pillanatot éltem át.

to_do_list_movie.jpg

Aubrey Plaza, a gimi eminense elhatározza, hogy a fősuli előtt kipróbálja az összes szexuális aktust, hogy felkészülten vágjon bele a felsőoktatásba. Igen, a szüzességet is kell veszteni.

Nem vagyok hajlandó idézni.

Ez a Maggie Carey nem semmi csaj. Első nagyjátákfilmjével (melynek írója is, szóval nagyon szerzői cucc ez) hatalmas hatást ért el nálam, a profi filmállatnál - Phyllida Llyod, Stephanie Meyer, Oliver Stone, Carrie Bradshaw és a Die Hard 5 csak álmodott erről az eredményről. A jópofa kikapcsolódásként indult To Do List nézése alatt ugyanis olyan történt velem, mint még soha: az emberiségben már megingott párszor a hitem, ez nem újdonság... de a filmekben és a moziban még soha. Ez most megtörtént.

Carey rögtön első nekifutásra simán végrehajtotta ezt a műveletet, én pedig kissé legyőzöttnek érzem magam - hiszen a minden téren jelen levő ízléstelenség olyan fokának voltam tanúja, amit el se tudtam képzelni. Láttam, hogy eme rég lehasznált, de azért használható ötlet (a szüzességet el kell veszteni!) hogy kerül elsőre frissítően új megvilágításba, majd a legmélyebb pöcegödörbe; láttam, hogyan lesz Aubrey Plaza-ból antitalentum, és a folyamat közben nézhettem bányarém barinőit is (mert ahhoz, hogy ő jó csajnak tűnjön, sajna tényleg ilyen gárda kell mellé); láttam, ahogy rendezőnőnk csúfot űz saját neméből, olyannyira, hogy egy pillanatra arra gondoltam, át kellene állnom a másik csapatba; láttam zöld rókát és tenyéren szétnyúló fehér osztrigát (utóbbit kimerevítve is), olyan közelről, hogy megvizsgálhattam volna a molekuláris szerkezetüket; láttam egy száz perces játékidőt, ami négy órának tűnt; és nem utolsó sorban, láttam egy valamit, ami filmnek képzeli magát, azon belül is egy olyan vígjátéknak, ami vicces. Nem tagadom, kétszer megrándult az arcom, és ebből az egyik egy fél-poén miatt volt (a másik azért, mert ki akartam dobni a taccsot), de azért ez édeskevés. De ami nem kevés, az a már említett teljesítmény: két percre teljesen elvesztettem a hitemet a filmekben, és megkérdőjeleztem, hogy miért járok én egyáltalán moziba? Maggie Carey-nek ezt sose fogom elfelejteni. 0/10.

trailer: https://www.youtube.com/watch?v=Xy0gJIx6wlQ

Címkék: kritika comedy bill hader x/10 christopher mintz plasse the to do list maggie carey aubrey palza

A bejegyzés trackback címe:

https://helsing.blog.hu/api/trackback/id/tr835502977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása