What's This?

Film meg film meg film meg zene meg film meg úgy az élet meg film meg hype meg kult meg zene meg minden ami jó meg én meg mások és persze film

Őket szerettük

Facebook

Searching

Ha keresel valamit, akkor tags/valami. Pl: http://helsing.blog.hu/tags/the_dark_knight_rises

E-mail

Kérdésed, észrevételed, véleményed van? Írjál nekünk bátran: HELSING.BLOG@GMAIL.COM

A csíkos zoknis csaj

2010.05.12. 12:27 | Adam Van Helsing | Szólj hozzá!

Járkálok tegnap a fősulin, és olyan negyed három körül látok az első emeleten netezni egy csajt, akinek Freddy Krueger mintás (piros-fekete csíkos) harisnyája van. Ez olyan feltűnő, na nem baj, jól néz ki, megyek tovább. Ötkor visszatértem a helyszínre, mert arra volt dolgom, és a csak még mindig ott ült, és még mindig netezet, vagy nemtom mit csinált a laptopján. Oké. Felmegyek vizsgázni, írok egy karót, megyek lefelé. Negyed hét körül jár az idő - és igen, még mindig ott van. Így harmadjára feltűnt az, ami már elsőre is: ez a leány bizony jól néz ki. Hát mentem tovább. Amíg elértem a főkaput, egyre az zakatolt az agyamban, hogy valamit tenni kéne az ügyben. Mondjuk leszólításban nem vagyok profi (úgy össz-vissz háromszor csináltam életemben), de legalább gyakorolnék, meg hát nincs mit vesztenem. Viszont lusta vagyok, meg hát mittom. Na, elővettem a zsebemben lapuló százast, és amolyan Harvey Dent módra rábíztam a sorsomat a véletlenre. Ha írás, akkor nem fordulok vissza. Írás. Visszafordultam. Odaérek, megnézem még egyszer: ott van és jól néz ki. Elmondom a jó előre kitalált dumát, miszerint mit olvas ennyire? Merthogy már négy órája járkálok itt összevissza, és ő mindig itt volt. Mosolyogva (manapság ez már előny) megválaszolja, hogy otthon nincsen netje, és itt leszedi a dolgokat, amikkel majd dolgoznia kell. Két pillanat várakozás után nyugtázom, hogy világos, majd megfordultam, és hazamentem.

Hazafelé egyszerre éreztem magamat totál idiótának és ugyanakkor büszke is voltam magamra. Hát hogy mennyire hülye voltam, arra szó nincs szerintem, visszagondolva az egészre hangos röhögés fakad ki belőlem (járókelők néznek hogy mivan). Csinos lány derűsen válaszol az idióta kérdésemre erre én otthagyom, hát ilyen barom is csak én lehetek. Legközelebb ilyen van, akkor elkezdek beszélgetni - adom fel magamnak a leckét, miközben még mindig nevetek a saját szerencsétlenségemen. Másrészt viszont továbbra is büszke vagyok magamra. Jó tudni, hogy egy viszinylag hosszú és viszonylag kurvaszar és rohadtidegesítő életszakasz után még működik bennem az ösztön és mutatok életjeleket a témában. Ez azért mindenképpen jó. Persze ettől még nem leszek kevésbbé idióta a saját szememben XD .

Címkék: myself

A bejegyzés trackback címe:

https://helsing.blog.hu/api/trackback/id/tr641995167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása