Párizs csak egy szerencsés véletlen lett volna?
Akik úgy-ahogy mentették a filmet
Rómában van egy rakás ember, akik el vannak foglalva a saját hülyeségeikkel.
"Here comes the bullshit"
Woody Allen a filmvilág egyik élő legendája, és mint ilyen, joggal érdemelte ki, hogy azt csinálhat, amit akar - senki se fogja neki azt mondani, hogy nem, legyen szó a büdzsét szállító stúdióról vagy az adott szerepre felkért világsztárról. Sajnos ez egyben a mester átka is, hiszen ezzel elveszik az a hasznos külső kontroll, ami általában nem árt, jelen filmünknél pedig életmentő lett volna. Ugyanis a Rome egy szinte már értékelhetetlen mozi lett, ami vaktában csapong a hasraütéssel keletkezett (aztán úgy is maradt) történetszálai között, sutba vág teret, időt és logikát, szerencsétlen színészei köré pedig olyan szituációkat és dialógokat teremt, hogy rossz nézni (és Woody az, aki márciusban író-Oscart kapott). Nem tagadom, van egy-két jó pillanat az egésznek, de egyébként az a sírva-röhögős-borzalom kategória. Látszik, hogy senki se tudja a stábból, hogy mi folyik itt, miről van szó, és egyáltalán mi a cél ezzel az egésszel - valószínűleg semmi, csak az idei Woody-filmet forgatjuk. Ez a film annyira rossz, hogy még az a kérdés is felmerül, hogy Allen vajon azért csinálja-e ezeket, mert mennyiség után kapja a dohányt, és még nincs belőle elég, vagy egyszerűen csak unalmában forgat? 3/10.
trailer: https://www.youtube.com/watch?v=dZcip9HY1Pw
és ki találta ki, hogy Ellen Page és a 'szexi' kifejezés egy mondatban szerepeljen?