What's This?

Film meg film meg film meg zene meg film meg úgy az élet meg film meg hype meg kult meg zene meg minden ami jó meg én meg mások és persze film

Őket szerettük

Facebook

Searching

Ha keresel valamit, akkor tags/valami. Pl: http://helsing.blog.hu/tags/the_dark_knight_rises

E-mail

Kérdésed, észrevételed, véleményed van? Írjál nekünk bátran: HELSING.BLOG@GMAIL.COM

Oscar-díjak 2010

2010.03.08. 09:18 | Adam Van Helsing | 2 komment

NYERT A HURT LOCKER!!!!!!  Méghozzá nagyon, egy rakat díjat bezsebelt (hatot), és én nagyon örülök. Az Avatar meg... hát ő megszívta, bár három szobrot ő is hazavihetett. Akkor nézzük a nyertesek listáját.

Legjobb film: The Hurt Locker - Teljesen megérdemelten, végre meg vagyok elégedve a díjazással. A filmről nem olyan rég itt írtam: http://helsing.blog.hu/2010/02/21

Legjobb rendező: Kathryn Bigelow a Hurt Locker-ért. Ő az első nő, aki Oscar-díjas rendező, wow! Mondjuk itt azért én még hezitálnék Tarantino és Reitman között, de végül is ez a díj is jó helyre ment.

Legjobb férfi főszereplő: Jeff Bridges a Crazy Heart-ért, állítólag másnak nem is adhatták volna, annyira jó Jeff a filmben. Még sajnos nem láttam...

Legjobb női főszereplő: Sandra Bullock a Blind Side-ért. Ezt se láttam, majd megnézem. Amúgy poén, hogy egy nappal az Oscar előtt ő kapta az Arany Málnát is, mint a legrosszab színésznő XD (nem ezért a filmért).

Legjobb férfi mellékszereplő: Christoph Waltz a Becstelen Brigantyk-ért, ez egy percig nem volt kérdés, örülünk.

Legjobb női mellékszereplő: Mo'Nique a Precious-ért, hát ehhez nem tudok hozzászólni, nem láttam.

Legjobb animációs film: Up, ez csak természetes :-)

Legjobb eredeti forgatókyönv: The Hurt Locker, hát, azért ezt vagy az Up-nak vagy a Brigantyk-nak adtam volna...

Legjobb adaptált forgatókönyv: Precious, nem tudom, nem láttam, de azért az Up In The Air ezt elvihette volna...

Legjobb zene: Michael Giacchino az Up zenéjéért, örülünk :-)

Legjobb vizuális effektek: Avatar, ez teljesen egyértelmű és megérdemelt.

Legjobb betétdal: Crazy Heart-nak ment T-Bone 'The Weary Kind' című számáért, ezt már tényleg meg kell hallgatni.

Akkor most kicsit ömlesztünk...

Legjobb vágás, hang, hangvágás: The Hurt Locker

Legjobb fényképezés, látványtervezés: Avatar (mondjuk ez a fényképezés nekem nem világos...)

Legjobb jelmez ment a Young Victoria-nak, legjobb maszk pedig a Star Trek-nek.

Hát, ennyi volt erre az évre. Akárhogy is nézem, ez (végre) egy korrekt, sőt, tisztességes díjazás volt. Én elégedett vagyok a végeredménnyel, sőt, örülök is. Találkozunk jövőre, a teljes lista minden egyébbel együtt pedig itt (is) elolvasható: http://www.imdb.com/features/rto/2010/oscars

Az RTL Klub-ot vagy valamelyik magyar adót meg arra kérjük, hogy jövőre közvetítsék már élőben az eseményt.

 

Címkék: oscar avatar sandra bullock awards jeff bridges kathryn bigelow the hurt locker

A bejegyzés trackback címe:

https://helsing.blog.hu/api/trackback/id/tr181815124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.03.08. 10:28:40

politikai szar ez az oszkár. tavaly a gettómilliomos is az volt. értelmetlenül ítéltek a hurt lockernek olyan díjakat, amiben nemcsak az avatar, de MINDEN más film lekörözte. hangvágás és keverés? filmvágás? rendező? na hagyjál már. sztorija nincs, a háborút nem mutatja be valóságosan és átélhetően. a legjobb színész jelölést sem értem, még az ezerarcú dan radcliffe is jobban játszott ennél. sőt, a transformers is nagyságrendekkel jobb film Szakmai szempontból, mint ez a bonbadili. az avatarról inkább nem mondom, mennyit kellett volna kapnia, mert elfogult avatarbuzi vagyok, csak megjegyezném hogy még a jelölés is kevés volt neki.
a BAFTA és az oscar kalap szart sem ér, talán a Golden Globe-ot komolyan lehet venni. egy rendező oscart kap, csak mert nő? és már túl sok díjat nyertek a riválisai? na az ilyenekért nem fogok soha többé oscart nézni. még akkor se ha 16 díjat adnak majd az avatar2-nek (úgyse fognak, mert megint lesz vmi más ami fontosabb az amcsi politikának)

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2010.03.08. 20:59:45

igen, mondjuk a Hurt Locker-től pár technikai díjat én is visszavennék, annak ellenére hogy szépen süvítettek a golyók a moziban. Viszont azzal, hogy "legjobb film" teljesen egyetértek.
Amúgy kedves Don Bandi, gratulálok! Te vagy az első olyan kommentelő ezen a blogon, akit nem ismerek :-)
süti beállítások módosítása