Azért ne ez alapján ítéljük meg Amandát.
A még mindig csini, és a világ egyik legszebb szempárjával rendelkező Amanda Seyfried húgát elrabolják, és szerinte a tettes az, aki egy éve őt is elrabolta, de sikerült tőle megszöknie. De mivel nem eldöntött kérdés, hogy hősünk őrült-e vagy nem, a zsaruk nemigen foglalkoznak az üggyel - így Amanda saját kezébe veszi a nyomozást.
"Adults have the right to disappear"
Amanda Seyfried karrierjében is elérkezett a pillanat, mikor mindenféle segítséget (vén róka mellékszereplő; szintén híres sidekick; franchise) nélkülözve kell elvinnie a hátán egy egész filmet - magyarán megmérettetik. Ehhez nem éppen jó filmet nézett ki neki az ügynöke, hiszen egy óceánnal odébb mind kritikusokat, mind a nézőket hidegen hagyta a Gone - előbbiek jól el is bántak vele. Egyébként a film annyira nem rossz, vagy inkább úgy mondom, hogy semmivel se rosszabb az átlag semmiségeknél. Mindenféle gond nélkül el lehet nézegetni ezt az ártatlan thrillert (bár néha nagyon elnehezült a szemhéjam), ami mindenféle izgalom nélkül, de azért élvezhetően halad előre. Sőt, Heitor Dhalia (?) filmje az utolsó húsz perce annyira összekapja magát, hogy még azt is rá tudom mondani, hogy ijesztő, valamint hősnőnk elmeállapotát is egészen ügyesen kérdőjelezik meg időről időre. És bár nagyon sokan szapulják a film végét, szerintem az is rendben van, sőt, jó egy olyan konklúziót látni, amiben a hősnő Dirty Harry mozikat idézve tesz a szabályokra.
És hogy Amanda el tud-e vinni egy egész filmet? Hát, a Gone alapján csak annyit mondhatok, hogy egy nap igen, mert nem csinálja rosszul, de azért várjuk meg a következő eresztést. 5/10.