What's This?

Film meg film meg film meg zene meg film meg úgy az élet meg film meg hype meg kult meg zene meg minden ami jó meg én meg mások és persze film

Őket szerettük

Facebook

Searching

Ha keresel valamit, akkor tags/valami. Pl: http://helsing.blog.hu/tags/the_dark_knight_rises

E-mail

Kérdésed, észrevételed, véleményed van? Írjál nekünk bátran: HELSING.BLOG@GMAIL.COM

Filmügyileg 2008

2009.01.08. 16:12 | Adam Van Helsing | Szólj hozzá!

Hogy adjak magamról valami képet vagy képfélét, gondoltam közzé teszem, hogy számomra "Filmügyileg" milyen is volt a 2008-as év, ezt pedig listákban fogom kifejezni, azt hiszem...

A legjobb film lesz az utolsó, ha valakit egyből az érdekelne...

Összesítés: 57-szor voltam moziban, ebből 49 volt a különböző filmek száma (vagyis nemegyszer dupláztam, tripláztam...),  ebből 29-szer anyukámmal mentem, 8-szor Eszterrel, 8-szor nővérkémmel, 4-szer Danival, 2-szer Sünivel, 1-szer Esztivel és 11-szer mentem egyedül. Persze itt vannak átfedséek, de térjünk az izgalmas részekre.

Top 5 legrosszabb, moziban látott filmek (Első a legrosszabb): Múmia 3, X-akták 2, Indy Jones 4, Hancock és a Para (mondjuk az nem volt olyan szörnyű)

Top 4 nem moziban, de először látott filmek: Across The Universe, Heat, The Green Mile, No Country For Old Man

Top 10 legjobb, moziban látott filmek: Wall-E, The Dark Knight, Into The Wild, Dan in real life, I am Legend, Árvaház (hehe:), Tropic Thunder, Gone Baby Gone, Sweeney Todd és a Rocker

(+ a legjobb moziélmény is az Árvaházhoz köthető :-)

Zárásként pedig álljon itt a személyes, All Time Top3 listám, csakhogy teljesebb legyen a kép: The Matrix Trilogy (én egynek számítom), Transformers és a V for Vendetta

Már csak azt mondja meg nekem valaki, hogy minek adok magamról képet, amikor ezt a blogot úgyis csak ismerősök olvassák majd? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://helsing.blog.hu/api/trackback/id/tr40865623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása