What's This?

Film meg film meg film meg zene meg film meg úgy az élet meg film meg hype meg kult meg zene meg minden ami jó meg én meg mások és persze film

Őket szerettük

Facebook

Searching

Ha keresel valamit, akkor tags/valami. Pl: http://helsing.blog.hu/tags/the_dark_knight_rises

E-mail

Kérdésed, észrevételed, véleményed van? Írjál nekünk bátran: HELSING.BLOG@GMAIL.COM

Film: Star Trek (2009)

2009.05.08. 12:56 | Adam Van Helsing | Szólj hozzá!

Hát ez jóóóóóó volt! A film megtekintése előtt végig úgy voltam vele, hogy ezt én nem nézem meg, nem is érdekel, de hát a profi marketing engem is bedarált, így ott voltam már az első napon - és egyáltalán nem bántam meg, sőt!

Én a világon semmit nem tudok a Star Trek-ről, csak azt, hogy ezer féle formátumban létezik (egy rakat film, sorozat, könyv, manga, comic, játék etc.), és mindig úgy élt a fejemben, mint egy "pót Star Wars". Ezt a filmet azonban sikerült úgy összehozni, hogy még én, a teljesen tudatlan is élvezni tudjam. Azért ez nem semmi. Azért a rajongásra (még) nem tudtak rávenni, de számomra egy nagyon jó kis filmélmény volt az Űrszekerek :-). Túl sokat nem akarok elárulni magáról a filmről, mindenki nézze meg maga, érdemes. Egy nagyon jópofa, ártatlan űrmese, remek zenével, izgi történettel, szerethető karakterekkel, sok humorral (!), és nagyon-nagyon ász special effect-ekkel! Komolyan mondom, az űrcsatáktól én eldobtam az agyam, aki imádja az ilyen "computer-parádét" az feltétlenül nézze meg! Azt a gonosz bányászhajót vagymit mindenkinek látnia kell.

"FIRE EVERYTHING!!!"

A forgatókönyvet Alex Kurtzman és Roberto Orci írta. Azok kik? Hát, ők írták a Transformers-t is, és azért ez néhol látszik. Egyszer itt is elfogott engem a "vissza a gyerekkorba" feeling, amikor az ember arra gondol, hogy "jé, ez olyan, mint amikor én játszottam az űrhajókkal a szőnyegen!". Meg azért néha bejött a Star Wars untánérzés is, de ez persze nem baj. Egyedüli gondom a filmmel a közepe felé van, amikor kicsit nagyon leül az egész, és még az az idő-tér maszlag is... na, többet nem mondok. Jó volt ez így.

A Los Angeles Times azt írja a filmről, hogy "This Year's Iron Man!". Én ezzel teljesen egyetértek. A Star Trek nem több és nem kevesebb, mint egy A kategóriás szupermozi, senki nem fog utána filozófálgatni, de elsőrangú szórakoztatást nyújt. J.J. Abrams rendező ezt jól odatette, Wolverine-t simán veri, ajánlom mindenkinek! 8,5/10 (a zenéje meg minden filmzene rajongónak kötelező letö...izé, vétel!)

https://www.youtube.com/watch?v=7w4vk5OZmn8&feature=related

startrekmovie.com

 

Címkék: kritika scifi star trek zachary quinto eric bana adventure j.j. abrams 8.5/10 leonard nimoy simon pegg chris pine zoe saldana

A bejegyzés trackback címe:

https://helsing.blog.hu/api/trackback/id/tr911109748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása