What's This?

Film meg film meg film meg zene meg film meg úgy az élet meg film meg hype meg kult meg zene meg minden ami jó meg én meg mások és persze film

Őket szerettük

Facebook

Searching

Ha keresel valamit, akkor tags/valami. Pl: http://helsing.blog.hu/tags/the_dark_knight_rises

E-mail

Kérdésed, észrevételed, véleményed van? Írjál nekünk bátran: HELSING.BLOG@GMAIL.COM

Games Of The Year 2011

2011.12.21. 19:38 | Adam Van Helsing | Szólj hozzá!

Éppen tíz napja mondtam, hogy nem foglalkozunk eleget játékokkal, mivel nekem sajna semmi lehetőségem erre. Ám úgy tűnik, most mégis elkezdődik valami: Samu haverom, a világhírű gamer nem volt rest áttekinteni és értékelni egy egész év termését, majd a fontosabbakról írásban is véleményt nyilvánítani. Az alábbiakban az ő sorait olvashatjátok - reméljük, nem utoljára.

Greetings kedves játék (és film) kedvelő blogolvasók!

A helsing.blog vendégül lát e jeles alkalomból, amikor mustrára hívom az idei év legjobb, legemlékezetesebb játékait. Nem fogok pontozni, csak győztesek és vesztesek lesznek. Előre leszögezném, hogy PC ismétlem PC játékos vagyok, semmilyen konzol nincs a birtokomban, tehát ha valakinek a kedvenc konzolos játéka nem szerepel a listán, nekem ne hadakozzon! Olyan játékokat is megemlítek majd, amikkel konkrétan nem játszottam, ezeket #-el jelölöm. (ha valami eleve rossznak tűnik, azt ugyan miért próbálnám ki?) Remélem ismeritek a játékokat, ezért a komolyabb ismertetésüket kihagynám! Most, hogy ezt tisztáztuk, kezdjük!

Mégpedig a rossz hírekkel! Ez nem lehet más, mint a:

GAMES OF THE YEAR 2011 SZÉGYENLISTA!!!

Sajnos ahhoz, hogy tudjuk értékelni az év mesterműveit, át kell magunkat rágni azon a sok sz*ron, amit a neves játékkészítők a menzai tálcánkra rácsaptak. Nem no-name gagyikről van szó, hanem komoly pénzekből készült gamekről, amik valahogy félresikerültek. Íme a lista:

Dragon Age 2 - BioWare

A remek első rész és kiegészítői hetekig szórakoztattak, a BioWare ismét nagyot alkotott. Reszketve vártam a folytatást, de már a trailerekből és az elhintett infóktól megrémültem. Nincs karakterkészítés!!!!! Egy hős van (nő/ff), akiből varázslót, rugót, tankot meg egyebet lehet csinálni. A gyönyörű játék-interface-t kockára cserélték. A küldetések uncsik, a társaid szürkék, a játékmenet le lett butítva a 10 évesek szintjére. Így elcseszni egy jónak induló sorozatot BŰN!

Brink - Bethesda

Izgalmas multi-játéknak készült, még a világa is szép, nem eszik sokat (gépigény), de a végén csak egy Team Fortress 2 klón lett belőle. Még a készítői is szidták :D

Rage# - iD Software

A Doom atyjának új játéka szerintem alulmúlta az elvárásokat. Ez az FPS-RPG mix nekem valahogy nem jön be, plusz a gépigény hatalmas, és sok a bug. Mivel nem próbáltam, csak a videók alapján ítélem, ezért nem kell komolyan venni. Egyszer talán kipróbálom....ha nem 20 GIGÁT FOGLAL!!!!

Duke Nukem Forever# - Gearbox

A legendásan hosszú ideig készülő játékot jobb lett volna szép csöndben Mount Doom tüzében elpusztítani...

Call of Duty akárhány# és akik játszanak vele - Infinity Ward

Tisztelt Uraim! Önök 2007 (MW) óta ugyan azt a játékot adják ki azoknak, akik ugyan azzal a játékkal szeretnek játszani. Pénz-pénz-pénz

Battlefield 3 - DICE HOGYAZAJÓÓÓÓ------

WHYYYYY????? Erre vártam évek óta!!! A BF játékokta persze mindig is meghatározta, hogy kikkel kerülsz össze a multiban, és ez sokat ronthat/javíthat a játékélményen. De amikor 10/9 alkalommal még csatlakozni sem lehet.... Emberi idiótaság, Battlelog a neved! EZ NEM EGY BÖNGÉSZŐS JÁTÉK! Ja, de az...f*ck...  A grafika szép, a pályák között is akad jó, sok fegyver, sok jármű...De ha el sem indul???? Sok gyökér a neten, mindenért jár pont...Volt olyan, hogy kirúgtak egy szerverről, mert lelőttem valakit....IDIÓTÁK! :'('''''''''' ennyire szomorú vagyok.

És még sokan mások...

 

Elég a mocsokból, szálljunk fel a fellegek közé, ahol szépen süt a nap, és a Valhallában az istenek között ilyen játékok csücsülnek lebegő trónjukon:

GAMES OF THE YEAR 2011 WINNERS!!!

Portal 2 - Valve

És már megint megcsinálták! Sokáig azt hittem, hogy a HL2 után már nem tudnak jobbat csinálni, de mégis! Annyira jó a sztori, hogy az már film-élmény! Okos, logikai pályák, kedves karakterek és rengeteg humor. Keveset eszik! Nálam ez nyert magasan! MUST HAVE!

Bastion - Supergiant Games

Csodálatos akció-rpg, überkirály zenével, narrációval, karakterekkel és mesemondással! JÓJÓJÓ! Eszméletlen, hogy ezek a kis játékkészítők mennyire lepipálják néha a nagytesóikat!

The Elder Scrolls V, Skyrim - Bethesda

Amikor az első videót láttam belőle, nagyon nem érdekelt. Csúnyának tűnt és erőltetettnek. Aztán telt-múlt az idő, szinte el is felejtettem. Szeretem az RPG-ket, ezért gondoltam, kipróbálom. ÉS HOLY SH*T! A sztori magával ragadó, és a karakterfejlesztés széles tárháza vár minden kalandorra. Egyik-másik sidequest jobb, mint a fővonal. Persze, sajnos tele van hibákkal. Az egész világot kb 7-8 ember szinkronizálta, rengeteg a bug, stb. De még így is fantasztikus! MÉG-MÉG!

Dirt 3 - Codemasters

AUTÓS JÁTÉK! AZ ÉN LISTÁMON! WOOOOO! Sose voltam nagy autó-fan, az NFS sorozat nálam a 3. résznél befejeződött. Na de ez! Ilyesmi lehet a szimulátor és a játék tökéletes gyereke! A frusztráló veszítések helyett izgalmas rally vár, és szerintem az instant visszapörgető módot sem kell gyakran használni (ami egy rosszul bevett kanyart orvosolhat, de hamar túlzásba eshet az ember). Az autók gyönyörűek, a pályák is szépek, a vezetési élmény SUPERB! Ezt a gymkhana marhaságot kihagytam volna, de hát semmi sem tökéletes.

 

"Futatthatók" még:

Minecraft; Cave Story; Bit.Trip Runner; Rock of Ages;

Futhatnak még, de # játékok:

Batman: Arkham City; L.A. Noire; Rayman Origins; Trine 2;

 

Összességében jó évet zárhatunk, úgy hallom, a konzolokon is akadnak jó versenyzők.

Köszönöm a figyelmet, Boldog Karácsonyt GAMEREK!

- Samu

Címkék: game samu best games

A bejegyzés trackback címe:

https://helsing.blog.hu/api/trackback/id/tr793481531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása